Godt at vide
-
Kan en scannet kvittering bruges ved returnering eller reklamation over en vare?
Det er op til den enkelte butik, om der gives bytte- og/eller returret på en vare, og dermed er det også op til den enkelte butik, om den kræver den originale papirkvittering.
Er der derimod tale om en reklamation, skal alle butikker acceptere en digital kvittering.
-
Kan jeg udskrive eller sende kvitteringen?
Ja, på kvitteringsbilledet klikker du på dele-funktionen, hvorefter du kan vælge at udskrive, e-maile eller fx kopiere din kvittering.
-
Kan jeg slette kvitteringen?
Ja, på kvitteringsbilledet klikker du på skraldespandsikonet, hvorefter du kan slette kvitteringen, hvis du ønsker det.
-
Hvor finder jeg min kvittering?
Kvitteringen er gemt i detaljeoplysningerne til det køb, du har scannet og bliver gemt i 3 år.
-
Kan en indscannet kvittering bruges som udgiftsbilag på arbejdet?
Snart kan vi sende digitale kvitteringer direkte til virksomhedens rejseafregnings- og/eller økonomisystem – og virksomheden får derved en nem og papirløs administration.
Hvis du allerede nu ønsker at kunne bruge de indscannede kvitteringer som kvittering, anbefaler vi, at du afstemmer med din arbejdsgiver, om de godkender indscannede kvittering som bilag.
-
Jeg har ikke kvitteringsfunktionen i min app, hvorfor?
Så har du sandsynligvis ikke den seneste version af Eurocard app’en.
Denne funktion er tilgængelig til Android 5.0 og nyere og til iOS 10 og nyere.