E-admin

E-admin er Eurocards online administrationssystem til din institutions kreditkort og konti.

Med e-admin får du hurtigt et fuldt overblik over din institutions kreditkort og konti. Du kan desuden bestille kort, lukke kort, limitere kort, genbestille kort, genbestille pin-kode samt opdatere de informationer, der ligger i systemet omkring den enkelte kortindehaver.

Derudover kan du se din institutions fakturaer, indbetalinger og transaktioner i systemet, så du let får overblik over den økonomiske status på kontoen. Du kan også se din institutions rejsekonti i e-admin.

E-admin er åben for brug alle dage fra kl. 05.00 til 22.00 samt i weekender fra kl. 08.00 til 18.00.

Log ind

Yderligere information

  • Hvordan kommer min institution på e-admin

    For at få adgang til e-admin skal din institution først udfylde en ansøgning.

     

    Ansøg om e-admin


    Efter vi har modtaget ansøgningen, opretter vi administratoren, så han/hun kan se institutionens kreditkort. Derefter modtager administrator en e-mail med information om, hvordan han/hun får adgang til systemet samt lidt information om, hvordan systemet fungerer.

     

    Er der flere som skal kunne administrere den enkelte institutions kort, kan adgang for disse administratorer søges via e-admin ansøgningens side 2.

     

    Da blanketterne indeholder personfølsomme oplysninger, opfordrer vi til, at ansøgningerne sendes via Secure Mail.

  • Hjælp til at anvende e-admin

    Ønsker du og administratorerne i din institution en uddannelse i e-admin, så tilbyder vi at gennemføre en kort uddannelsesworkshop om systemet. Det sikrer en god start på brugen af e-admin.

     

    Derudover har vi lavet to guides, den ene beskriver kort, hvordan du gennemfører de mest almindelige opgaver i systemet, mens den anden indgående forklarer, hvordan du indsætter limiteringer på kortene. Begge guides er gode at have ved hånden, hvis du bliver i tvivl om, hvordan du helt præcist udfører en handling.

     

    Quick guide (pdf)Limiteringsguide (pdf)

     

    E-admin indeholder også mange hjælpetekster, så du finder de fleste svar i systemet, når du sidder med et konkret spørgsmål.

     

    Hvis du har behov for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte support teamet.

  • Log ind løsninger til e-admin

    For at komme ind i e-admin skal du være oprettet som administrator samt enten have tilmeldt dig NemID Erhverv (nøglekort) eller sms one-time password.

     

    NemID Erhverv med nøglekort

    NemID Erhverv er en medarbejdersignatur, så du som medarbejder i en virksomhed kan identificere dig elektronisk. Medarbejdersignaturen viser, at du er ansat i virksomheden og giver dig adgang til de systemer og sager, du har rettigheder til at arbejde med.

     

    Har du ikke allerede NemID Erhverv (nøglekort), kan en sådan rekvireres via www.nemid.nu 

     

    One-time password

    One-time password via sms fungerer ved, at du tilmelder en mobiltelefon til dit brugernavn. Når du skal logge ind i systemet, indtaster du dit brugernavn samt de sidste 4 cifre i mobiltelefonnummeret. En engangskode sendes via sms til din mobil og den anvender du så som password. Du får en ny kode ved hver Log ind.

     

    Hvis du allerede er oprettet som administrator og har problemer med at logge ind, så kontakt venligst support teamet.

  • Oprettelse og sletning af administratorer

    En medarbejder kan enten oprettes som superadministrator eller og som administrator. Forskellen ligger i, at en superadministrator har bemyndigelse til at oprette nye administratorer indenfor samme CVR-nummer..

     

    Ønskes der flere administratorer eller superadministratorer, ansøges der via e-admin ansøgningens side 2.

     

    Ansøgning om e-admin (pdf)

     

    Skal en superadministrator eller administrator ikke længere have tilgang til e-admin, skal dette meddeles skriftligt til Eurocard.

     

    Hvis du har behov for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte support teamet.

  • Opgaver som ikke kan løses i e-admin

    Med e-admin får administrator nu selv mulighed for at løse langt de fleste opgaver i forbindelse med administrationen af Eurocard kreditkort. En række processer vil dog fortsat skulle ske ved at kontakte Eurocard direkte.

     

    Kreditkort

    Skal du bestille et kort til en person uden CPR-nr. eller ændre den adresse, som kortene sendes? Har du behov for at bestille nye kontonumre til kontonummerlisten kan dette ikke ske i e-admin.

     

    Læs mere her

     

    Indsigelse

    Har du eller en medarbejder ikke modtaget den service eller de varer, der er betalt for med dit Eurocard/din institutions indkøbskonto, skal du kontakte forretningen eller udbyderen først.

     

    Ofte løser problemet sig ved at tale sammen, men hvis din henvendelse til forretningen ikke hjælper, kan du reklamere over fejlen via os.

Du altid velkomme til at kontakte os, vi besvarer e-mails og telefoner hver dag mellem kl. 8.30 og 16.30.

Tlf. +45 36 73 74 50
E-mail. statenskort@sebkort.dk