Elektronisk fakturering

Undersøgelser viser, at de interne omkostninger ved at håndtere en enkelt faktura er mellem 250 - 400 kr.

Manuelt tager det i gennemsnit ca. en time at håndtere en faktura. Det handler blandt andet om modtagelse, attestering, registrering og kontrol samt betalingsforberedelser. 

For virksomheder med mange leverandører og delvis manuelle betalingsprocesser kan det indebære, at der skal afsættes mange ressourcer til håndteringen af fakturaer.

Reducer fakturahåndteringen med op til 90%

Med elektronisk fakturering minimeres det manuelle arbejde betydeligt. Fakturaerne kan sendes i de fleste formater, så de nemt integreres i din virksomheds nuværende rutiner. Eksempelvis kan de sendes slutkonterede direkte i jeres økonomisystem. Dermed automatiseres flere trin. 

Eftersom vi kun fakturerer en gang om måneden, reduceres desuden antallet af fakturaer, som skal håndteres. Fakturafilerne kan sendes i alle standardformater og tilmed skræddersyes ved behov.

Pris og bestemmelser

Ja tak, jeg vil vide mere om elektronisk fakturering

Venligst kontakt os så hører du fra os hurtigst muligt. Har du specifikke spørgsmål til dit kort, skal du kontakte kundeservice.