Vil du sende sikre meddelelser til os?

Nu kan du let sende sikre og personlige meddelelser, når du er logget ind på Mit Eurocard, eller når du anvender app’en.

Anvend denne formular, hvis du har generelle spørgsmål, der ikke specifikt handler om dit personlige kort eller din faktura. 

Ring til os

  • Spærre kort: +45-70 301 201

    Har du tabt dit kort? Spær det omgående!
    Tlf. +45-70 301 201 - døgnet rundt.

  • Kundeservice

    Har du spørgsmål til dit kort, er du altid velkomme til at kontakte os på tlf. 36 73 71 39 (hverdage: 8.00-18.00).

     

    For at sende en sikker meddelelse med personlige informationer skal du logge ind på Mit Eurocard, på den måde undgår du at sende følsomme oplysninger som kortnummer eller koder via e-mail.

     

     Log ind

  • Platinum kundeservice

    Har du spørgsmål til dit kort, er du altid velkomme til at kontakte os på tlf. 36 73 71 72 (hverdage: 8.00-18.00).

     

    For at sende en sikker meddelelse med personlige informationer skal du logge ind på Mit Eurocard, på den måde undgår du at sende følsomme oplysninger som kortnummer eller koder via e-mail.

     

    Log ind

  • Corporate support

    Kun for beslutningstagere/administratorer.
    Har du spørgsmål til dit kort, skal du kontakte kundeservice.


    Tlf. 36 73 72 59 (hverdage: 8.00-18.00).
    Send os en email

  • Spørgsmål om ulykkesforsikring

    AXA
    For spørgsmål om ulykkesforsikring
    Tlf. 43 25 53 33

  • Spørgsmål om vores forsikringer

    Codan Forsikring A/S
    Ved spørgsmål om din Afbestillingsforsikring,Købsforsikring, Rejseforsikring, Udvidet rejesforsikring, Supplerende rejsedækning.
    Tlf. 33 55 37 20

Indsigelse

Har du ikke modtaget de varer, som du har bestilt? Er du blevet opkrævet et køb flere gange?

Læs mere

Er der sket en fejl?

Vi stræber naturligvis efter, at du som kunde altid er tilfreds med os. Derfor vil vi gerne vide, om der er sket en fejl, så vi kan hjælpe dig og forhindre, at det sker igen.

Læs mere